כזכור, ב-iPhone 4 הראשון, ששווק על ידי AT&T, נימצאה בעיית קליטה חמורה שזכתה לכינוי: “אחיזת המוות”. הבעיה הייתה בתכנון המכשיר, כאשר המהנדסים של אפל החליטו לשים את האנטנה לכל היקפו וכך ברגע שמחזיקים אותו בצדדיו המכשיר מאבד את הקליטה. בהתחלה היה חשש כי מדובר בבעיית תוכנה, מה שהוביל לעדכונה של מערכת ההפעלה, מה שלא תרם לפתרון הבעיה. זמן מה לאחר התגברות התלונות אודות התופעה, כינסה אפל מסיבת עיתונאים והודתה שעשתה טעות. היא החליטה לחלק כיסויי סיליקון חינם למכשירים בטענה שהם יפתרו את הבעיה (למרות זאת היא לא נפתרה באופן מוחלט).
חצי שנה מאוחר יותר, אפל מחליטה לשווק את מכשיר האייפון 4 (המותאם לרשתות CDMA) גם אצל הרשת המתחרה Verizon, תוך הגדלת פוטנציאל הלקוחות במיליוני אמריקאים רעבים לתפוח. התגובות הראשונות שהתקבלו על המכשיר טענו כי בעיית הקליטה נפתרה בעקבות שינויים הנדסיים שבוצעו בו. אולם היום פירסם אתר RedmondPie סרטון של האייפון 4 של Verizon, בו מוצגת הבעיה הותיקה לצד בעיה חדשה הגורמת להיחלשות קליטת ה-WiFi. בפעם האחרונה אפל החליטה לחלק כיסויים, מעניין באיזה צעד תנקוט היצרנית אם יתברר כי מדובר בתופעה רחבה (אולי חלוקת משדרי WiFi). צפו בוידאו מעלה ושתפו אותנו בדעתכם על המקרה.