מנכ”לה ומייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל, סטיב ג’ובס, יצא היום לחופשת מחלה בנסיבות שאין אנו יודעים עדיין מהן. כזכור, ב-2004 עבר ג’ובס ניתוח להסרת סוג נדיר של סרטן לבלב, ובשנת 2009 יצא לחופשה בת חצי שנה שהסתיימה בניתוח להשתלת כבד שעבר.
בעקבות הלקחים מהשמועות שהתפשטו בפעם הקודמת, שטענו כי המנכ”ל האגדי נפטר, הוציא היום ג’ובס ידיעה לעובדי החברה, בה הודיע כי הוא אינו פורש מתפקידו כמנכ”ל, וימשיך לנהל את החברה מרחוק בהחלטות גדולות ובכנסים. את מקומו בעבודה היומיומית יחליף סמנכ”ל אפל טים קוק, אשר החליף אותו גם בפעם הקודמת ב-2009.
הנה המכתב שהוא שלח לעובדיו:
צוות,
על פי בקשתי, העניק לי חבר הניהול חופשת מחלה על מנת שאוכל להתמקד במצבי הבריאותי. אמשיך בתפקידי כמנכ”ל, ואהיה מערוב בהחלטות אסטרטגיות חשובות עבור החברה.
ביקשתי מטים קוק להיות אחראי לענייני היום-יום של אפל. בטוחני שטים ושאר חברי צוות ההנהלה יעשו עבודה מצויינת בהוצאתן לפועל של תוכניותינו ל-2011.
אני אוהב את אפל כל כך, ומקווה לחזור לעבודה מוקדם ככל שאוכל. כרגע, אני ומשפחתי נשמח אם תכבדו את פרטיותנו.
כל שנותר לנו הוא לאחל לו זה החלמה מהירה!
(מקור: Apple)